Allt är möjligt

Go morgon!
Nätter är bra när det är mycket tankar som snurrar runt. I morse hade jag jättemånga bra idéer och har jobbat igenom dem nu på morgonen. Bland annat ska jag hålla en föreläsning om Network Marketing i NBV:s lokaler i Skillingaryd den 1 juni kl 19.00. Network Marketing är den bransch som växer så det knakar just nu. En bransch där alla människor har lika möjligheter att riskfritt bygga upp en egen verksamhet. Behöver du en inkomst, drömmer du om att styra din egen tid, att hjälpa andra människor till framgång och utveckla dig personligen? Då är denna föreläsning något för dig. Så boka in det i kalendern och anmäl dig till mig så får du se vilka möjligheter som öppnar sig.

Och det är just det, alla möjligheter som öppnar sig, som det handlar om, eller hur? Vi tror så ofta att så mycket är omöjligt, och om man tror det så är det klart att det blir så. Men om man tror tvärt om, att allt är möjligt, då blir det ju också det. Vi begränsar oss själva så mycket och så ofta.

Idag ska jag besöka den trevliga arbetsmiljömässan i Jönköping (http://www.elmia.se/arbetsmiljo/) och återse gamla kontakter där som har bjudit in mig dit. Det ska bli jättetrevligt och jag hoppas på många spännande möten och möjligheter!

Ha en trevlig dag!
Kram/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0