Välkommen till min nya blogg

Tjohej! Nu har jag också gjort som alla andra, börjat blogga. Här kommer ni hitta massor med matnyttig information om Aloe Vera och om hur du kan bygga upp en egen verksamhet inom vårt koncept. Jag jobbar med ett företag som heter Forever Living Products och har gjorts det i några år. Jag slutar inte fascineras av Aloe Vera eller av Network Marketing, som för mig innebär möjligheten till att ta makten över mitt liv. Jag har jobbat flera år inom kommunal verksamhet och har nog sett min framtid därinom, att alltid ha ett 8-17 jobb och aldrig få mer än 5 veckors semester om året. Tills den dagen som jag öppnade öronen och lyssnade på en presentation av Forever Living Products affärsmöjlighet, som till och med var öppen för lilla jag. Nu har jag jobbat med företaget i ca 1,5 år och jag blir mer och mer förälskad för varje dag som går! Det här är en otrolig möjlighet! Men vet ni, det finns en hake... haken är att jobbet måste göras (som för alla som startar eget företag), och det måste göras av MIG... Japp, det går inte tro att någon annan ordnar allt åt mig, utan det krävs en hel del jobb. Men det härliga är att det är roligt. Jag har aldrig förr fått frågan från någon arbetsgivare om vad jag drömmer om och vad som är mina mål i livet. Men det fick jag direkt när jag började jobba med detta. Network Marketing är den branschen och den marknadsföringsindustrin där man jobbar otroligt mycket med att inspirera medarbetarna till att formulera sina drömmar och livsmål. Som ni förstår så är jag förälskad! :-) Jag är också förälskad i den man som ligger jämte mig och snarkar just nu. Han som står ut med att min hjärna är fylld av aloe vera och team building. Tack Joel! 

Den här bloggen har jag tänkt använda för att delge mina erfarenheter i den här resan. Kanske är det som kund du läser detta, kanske är det som kollega till mig eller är det som en eventuell blivande kollega eller kund. Vem vet? Tveka inte att skriva vad som väcks i dina tankar när du läser, och ge mig gärna tips och idéer på vägen. Jag ska försöka göra detsamma för er.

Vi hörs snart igen!
Kram/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0