Aktiviteter i juni

Det här händer i Juni månad.

- Den 1:a juni håller jag en föreläsning i Skillingaryd om hur man kan starta upp en egen verksamhet genom Nätverksmarknadsföring. Drömmer du om att styra din egen tid, hjälpa andra människor till framgång, byta jobb, tjäna extra pengar eller utvecklar dig personligen? Då är denna föreläsning något för dig. Tipsa gärna dina vänner och bekanta. 20 kr för fika, anmälan direkt till mig, kl 19.00 på Storgatan 6 i Skillingaryd den 1:a juni (i NBV:s lokaler). OBS: Föreläsningen är inställd

- Den 14 juni har jag och min kollega Matilda en produktpresentation och hälsokväll på Kreativ Arena i Vaggeryd, kl 18.30. Då får ni prova de åtta vanligase aloe vera-produkterna och även en spa-liknande överaskning. Kom själva eller tipsa!

- Den 15 juni har jag en föresläsning om Aloe Vera på Café Timjan (ligger mellan Vrigstad och Värnamo). Kika närmare på http://www.cafetimjan.se/ Föreläsningen börjar kl 18.00.

Sen är det andra spännande aktiviteter på gång! Är du nyfiken så hör av dig till mig.

Kram/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0