Network Marketing

Det jag har lärt mig de senaste dagarna är att man blir hemmablind lätt. Eller vad säger ni? Jag kan tycka att det är så självklart med Network Marketing och hur det fungerar, samtidigt så slås jag varje dag av hur lite kunskap det finns om det.

Klicka på den här länken så kommer ni till en intervju med en professor i USA som ända sedan 1991 har undervisat om Network Marketing på universitetet. http://youtube.com/watch?v=jJfYvb53Uig&feature=related Det finns i anslutningen till den ännu fler filmer om Network Marketing, som förklarar företagsmodellen.

På tisdag ska jag ha en föreläsning om detta i Skillingaryd, det ska bli väldigt spännande. Passa på att kom dit med dina frågor och funderingar så kanske jag kan besvara dem. Annars får vi försöka hitta dem tillsammans.

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0